19 Eylül 2015 Cumartesi

Niloya örgü oyuncak(Üçüncü bölüm)


BEDAVA TARİFE DEVAM

Niloya yüz ifadesi



Evde küçük çocukları olanlar çok iyi tanırlar onu. Benim çocuklarımda çok seviyorlar Niloya'yı . Örmeden olmazdı . 

Ben de ördüm tabi ki . Çok ilgi görünce de tarifini hazırladım. Daha önce kollarını , ayaklar ve gövdesini paylaşmıştım. Şimdi de kafasını tamamladım . Yüz ifadesi son ördüğüm Niloya'da çok güzel oldu. 
amigurumi
Amigurumi Niloya

Gözler

Kafayı örmeye başlamadan önce gözler, kulaklar ve ağzı hazırlıyoruz. 

 Keçeden resimdeki gibi iki adet göz beyazı kesilir. 




Göz için siyah iple sihirli halka yapılır
1- 8x
2-turuncu iple    8v    cc ile sıra bitirilir.




Keçeden minik bir yuvarlak kesilir gözlere yapıştırılır yada dikilir.Göz yuvarlakları önceden kestiğimiz keçenin üzerine dikilir.







Kulak için ten rengiyle sihirli halka yapılır, içi 16 trabzanla doldurulur.
Cc ile sıra birleştirilir. Yuvarlak ikiye katlanıp dikilir.











Ağız için kırmızı keçeden şekildeki gibi kesilir . Üzerine beyaz keçeden dişler dikilir yada yapıştırılır. 



Artık kafamızı örmeye başlayabiliriz. Bunun için bloğumu takibe devam lütfen.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder